torsdag 16 maj 2013

För mycket Levaxin nu?

Helt plötsligt (eller kanske smygande faktiskt när jag börjar analysera det) har jag fått vissa känningar som enligt FASS kan bero på att jag har för hög dos Levaxin. Ikväll känner jag någon slags inre stress och som om hjärtat slår lite hårdare och lite snabbare, jag har svårt att sova, har huvudvärk och är känslig för värme.

I morgon ringer jag Endokrinolgimottagningen och frågar om jag ska sänka dosen och hur mycket i så fall. Jag kan också passa på att fråga om de har fått mina provsvar och vad de visar.

Tänk vad hårfin gräns det kan vara! Ena dagen mår jag förträffligt och andra dagen har det slagit över... om de här symtomen nu hänger ihop med Levaxinet överhuvudtaget. Det vet jag ju faktiskt inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar