fredag 14 december 2012

Nytt blodprov idag

Jag har lämnat nya blodprover idag. Ser fram emot att få veta resultatet. Jag har ju blivit betydligt bättre och det skulle vara fint att få se var jag ligger på för värden nu. Nästa vecka ringer jag och kollar.

Jag har ätit 125 ug Levaxin/dag i en månad nu. Dessförrinnan 100 ug/dag i en månad, och innan dess 75ug sedan april.

Jag har fortfarande väldigt svårt för att komma upp på morgonen och fäller en massa hår. Jag har torr hy och känner mig fortfarande till och från ofokuserad. Men humöret är bättre och jag är allmänt piggare. Magen funkar också bättre nu vilket är också är skönt! Må det nu bara inte vända till det sämre nu igen, då blir jag knäckt!

En parantes, jag har träffat flera kollegor på mitt jobb som efter min sjukskrivning kommit fram och berättat att de också äter Levaxin. Vi är många med dessa problem med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar