onsdag 28 november 2012

Som om rullgardinen rullats upp

Igår hände det. Det var som om rullgardinen rullades upp! Jag blev plötsligt klarare i knoppen, piggare och fylld med energi! Jag orkar lyssna intresserat på mina barn igen! Jag tog tag i att byta en glödlampa i ytterlampan - en sådan grej som bara förra veckan hade varit ett för stort projekt! Jag ser fram emot julen istället för att stressas av den. Nu går det åt rätt håll, det vill jag lova!

Skulle vara intressant att lämna ett blodprov nu, men det är ett par veckor kvar till nästa provtagning.

Jag är långt ifrån frisk och helt bra. Men hoppet har återvänt och bara det gör att jag mår betydligt bättre!

På måndag går jag tillbaka till jobbet!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag brukar inte läsa bloggar, men jag hittade din via en google-sökning. Jag är lite i samma situation som dig med min hypotyreos och det har hjälpt mycket att läsa din blogg. Framförallt för att jag aldrig hört talas om att man kan må så dåligt av sköldkörteln och det känns lugnande att veta att man inte är helt ensam.

    Jag vet inte om det är en helt tokig fråga.. Har du någon mailadress som du använder? Vore skönt att bolla lite tankar med någon som förstår.

    Om du vill får du gärna höra av dig till mig.
    antonia.cehlin@hotmail.com

    Med vänliga hälsningar
    Antonia

    SvaraRadera
  2. Hej Antonia!

    Roligt att du har hittat hit! Jag har mailat dig!

    /Mona

    SvaraRadera