torsdag 5 april 2018

Nya provsvar

Jag var och lämnade nya blodprover idag. TSH 0.02, T3 5.4 och T4 18.

Jag har väntat in i det längsta med att gå dit eftersom varje kontakt med sjukvården angående mitt sköldkörtelproblem är förknippat med något som påminner om ångest. Nu är det dock gjort och jag har fått en tid till läkaren i maj.

Jag har skickat en egenremiss till ett annat sjukhus för en sk "second opinion" men det var lång väntetid där. Får se om/när jag får en kallelse.

Jag mår lite bättre sedan jag gick tillbaka till samma dos av Lio igen men jag mår inte bra. Jag har ett ansträngande arbete som jag egentligen trivs mycket bra med men jag känner mig aldrig utvilad eller tillfreds. Det finns ingen energi, varken på jobbet eller hemma. Ständigt trött och nedstämd. Och så förstoppning, mensrubbningar och viktuppgång på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar