fredag 29 juni 2012

Sämre igen...

Åh det är så jobbigt. Nu har jag varit hutlöst trött igen tre dagar i rad. Har somnat för natten redan 19:30. Känner mig ofokuserad och deppig. Och så är magen trög igen. Jag lämnade ett nytt blodprov idag. Det är nästan fyra veckor sen sist. Hoppas att TSH visar en försämring så att jag kan få höja Levaxindosen igen... Hoppas att det bara är det som är problemet, att dosen är för låg.

Jag kollade med Endokrin.mottagningen om vad det var för tester som ska göras flera dagar rad och det visade sig vara Kortisolprovtagning.

2 kommentarer:

  1. snälla maila mig på manelbouazza9@gmail.com

    är i pricis samms sits som dig......allt som häder dig händer mig med....trött på den här skit sjukdommen

    SvaraRadera
  2. jag har gjort det testet för en och en halv månad sedan...det tog en och en halv timme

    SvaraRadera