söndag 10 juni 2012

Väntar

Jag väntar fortfarande på kontakt och besked från läkaren om hur jag ska göra med doseringen. Jag vågade trots allt inte mixtra med doseringen så jag har fortsatt med 75 ug varje dag som tidigare. Jag har inte fått mer hypersymtom sen förra inlägget. Jag lämnade nytt blodprov i veckan, vi får se vad det visar och vad läkaren säger efter det.

Jag har funderat på om min ökade motion kan ha varit med och bidragit till att jag fick hypersymtom. Sen dess har jag tagit det något lugnare, inte pga av det utan för att jag har fått problem med ryggen. Jag måste medge att man blir nojjig av det här. Det kanske bara var en helt vanlig magsjuka som ingen annan i familjen åkte på. Punkt slut.Ändå måste jag analysera allt. Hela tiden. Men det beror nog på att jag inte känner mig helt trygg med vad läkaren tycker och tänker och säger.

Jag mår bättre psykiskt men magen har blivit hård igen och mensen strular. Idag har jag också varit oerhört trött. Det går verkligen upp och ner. Så tröttsamt. Men samtidigt är jag så glad över att jag är på bättre humör än för bara några månader sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar