söndag 26 juni 2016

Vätskedrivande och vikt

Jag har nu testat att kombinera Levaxin och Lio i nästan en vecka och jag känner faktiskt redan en liten skillnad. Jag upplever att Lion fungerat vätskedrivande och jag har gått ner ett halv kilo (i bara vätska skulle jag gissa).

På grund av min övervikt har jag under våren testat i 3-veckorsintervaller att gå på diet av olika slag men har inte gått ner ett gram (inte upp heller i och för sig...) trots att jag har följt dem till punkt och pricka. Senaste två månaderna har jag även kommit igång med motion i form av långa raska promenader och lite löpträning. Inte heller det har hjälpt. Att jag går ner 0.5 kg på mindre en vecka då jag lägger till 5 ynka microgram Liothyronin tror jag därför inte är en slump. Kanske består inte mina extra kilo av enbart fett utan även vätska? Nu ligger jag på +6,5 kg från innan jag blev sjuk.

Min förhoppning är att Lion ska få min mage att komma igång också, minska min trötthet, få mensen att bli normal och att jag på så sätt få känna mig helt återställd igen. Jag kommer att uppdatera här i bloggen om hur det går.

Jag kan passa på att berätta att jag varken har haft huvudvärk eller hjärtklappning som biverkning när jag började med Lio denna gång och det känns så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar