onsdag 22 mars 2017

Telefontid med läkaren

I går pratade jag med min läkare igen. Vi kom överens om att jag under några veckor ska testa följande dos: Levaxin 125 ug varannan dag och 100 ug varannan samt Lio med 10 ug på morgonen och 10 ug på eftermiddagen varje dag. Jag ska lämna nya prover om 4-6 veckor igen.

Jag frågade om Laxido påverkar effekten av Levaxin och/eller Lio men det gör det inte vad hon kunde läsa sig till. Och det är ju skönt om jag kan fortsätta med det eftersom magen funkar bättre då.

Hon frågade om jag har fått något svar från gynläkaren som jag träffade i augusti förra året och då kom jag på att, nej han har inte skickat något brev angående blodproverna som han lovade. Men han sa efter själva  undersökningen att han trodde att mina mensrubbningar berodde på sköldkörtelproblemet och inget annat. Jag ska trots allt höra av mig till honom för att få ett slutgiltigt svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar