söndag 25 mars 2012

Knäckt

Jag är såå ledsen idag. Jag har fått tillbaka smärtan i rygg nacke och skuldra. Kan knappt andas utan att det gör förfärligt ont. Dessutom är jag så likgiltig, trött och osocial.

Förr om vårarna har jag fått sådan livslust och inspiration till att ta tag i än det ena, än det andra. Speciellt ute i trädgården. Men nu ser jag bara en massa jobb framför mig. Om inte jag fixar till trädgården så behöver min man göra det och då behöver jag ha huvudansvaret för barnen och hushållet stor del av helgerna istället, vilket inte är bättre. Jag orkar nämligen INGENTING. Vill bara gå och sova och vakna när jag mår bra igen. Funderar på att kontakta läkaren igen och fråga om man kan få öka dosen snart igen, istället för att behöva vänta en hel månad.

Vad har ni för erfarenheter - ni där ute? Någon som fått öka dosen efter typ 2 veckor eller så?

Det som gläder mig är att några besökare har hittat hit till bloggen nu! Välkomna!

2 kommentarer:

  1. Tålamod är inget man har när man mår som sämst, men det måste få ta tid och man måste få göra det man orkar o vill och inget mer. Det är inte lätt att var familjemedlemmar heller det är ett som är säkert. // Elsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för trösten och förståelsen. Det betyder mycket! Det går inte att förstå vilket elände man går igenom om man inte själv är eller har varit drabbad!

      Radera