fredag 30 mars 2012

7 veckor med Levaxin

4 veckor med dosen 25 microgram/dag plus 3 veckor med dosen 50 microgram/dag.

Idag känns det som att det ÄNTLIGEN börjar hända något! Men jag är osäker på om det medicineringen som gör det eller för att jag exempelvis har haft en ledig slappdag, eller för att det är vår eller något annat. Men tre saker har känts bättre kroppsligen i alla fall:

1. Inte hård i magen.
2. Normal mens.
3. Lite mer energi än på länge.

Hoppas, hoppas att det håller på att vända nu! Tänk vad underbart det skulle vara!

Någon av er läsare som vill dela med er av era erfarenheter? Hur länge dröjde det innan ni kände någon effekt av Levaxinet? Skriv jättegärna en kommentar här nedan!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag kände förändring redan efter någon dag efter att jag höjt från 25 - 50 mikrogram. Hoppas det blir bättre för dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack för din omtanke! Detta inlägg skrev jag dock förra året. Nu är jag uppe på 125 mikrogram och mår toppen!

      Radera